luni, 29 august 2011

Vreau...cu tine


Vreau sa fiu cu tine.Vreau sa mergem pe strada si sa te tin de mana.Vreau sa stau cu tine pe banca in timp ce ma joc cu degetele prin parul tau.Vreau sa ne luam bilete si sa calatorim prin lume.
Vreau sa ma tii in brate in timp ce dorm.Vreau sa stam la un pahar de bere vorbind ore intregi pana se leaga o poveste.Vreau sa am amintiri cu tine.Vreau sa ne uitam la filme cu talc.
Vreau sa ma iei in brate cand mi-e frig.Vreau sa te privesc cu zambetul pe buze in timp ce dormi.
Vreau sa ai incredere in mine...vreau sa am incredere in tine.Vreau sa-ti port camasile.Vreau sa dansez cu tine.Vreau sa fumez cu tine.
Vreau sa merg cu tine la meciuri.Vreau sa te fac sa razi.Vreau sa nu ma faci sa plang.
Vreau sa fiu cu tine!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Daca tu vrei sa-i porti camasile si sa mergi la meciuri cu el, ma gandeam cum ar suna varianta lui pe alocuri: vreau sa iti port fusta in timp ce mergem impreuna la coafor...glumesc.. ori esti femeia perfecta ori poti citi gandurile barbatilor...orice barbat ti-ar spune ca vrea acelasi lucru...poate chiar si unele femei..:))

Supa la plic spunea...

:)) nu m-ar deranja daca ar veni asta din partea unor femei... :p

Anonim spunea...

m-au surprins in mod placut 'labarelile'copilului meu;profunda si sensibila dar si introvertita isi deschide sufletul scriind;i-am citit textele si ma bucura s-o descopar cu fiecare in parte si s-o inteleg;de-ar fi mai deschisa ar intelege cat de mult o iubesc...dar o sa m-apuc si eu de scris