miercuri, 21 mai 2008

Nu poti sa-ti lasi pachetul de tigari pe banca in parc,ca ti-l fura de sub nas


Numai mie mi se putea intampla.Dupa inspaimantatoarea poveste cu moshuletzul ahtiat dupa prospaturi,urmeaza alta intamplare(nu asa de faina)in care este vorba tot despre tigari.
Zi frumoasa,ba chiar minunata de aprilie..imi iau inima in dinti(nush de ce,dar imi place expresia asta)si o sun pe ana,o prietena pe care n-o mai vazusem demult,pt a-i propune sa iesim la o plimbare in parc,mai bine zis la o mica barfa.Buuuun,totul merge bine,ne intalnim,ne pupacim(bineinteles,long time,no see)si purcedem.Ajungem in parc(nu va mai povestesc drumul spre parc-detalii nesemnificative),vedem o banca(singura nemazgalita de prostii de genul gigel+ioana=love si mari geloasa)Scot pachetul e tigari pe banca ,il pun intre noi,pt a ne servi cu usurinta...si dezbatem o barfa pe cinste.Ce a mai facut "x" cu "y" si "z" ce mai zice...de-ale fetelor.Concentrate acolo,nu observaseram niciuna k prin spatele nostru se strecoara un puradel(9-11 ani.)..la un moment dat observ cu coada ochiului o umbra in spatele meu..ma uit pe banca pachetul disparuse...Puradelul nu o luase la fuga,cum ma asteptam,se oprise...eu dupa el..autoritara si mandra de mine ii zic:"da-mi pachetu'!" Ah!Am uitat sa zic k era aproape plin.El sa se scoata:"haoleu d-soara k n-am niciun pachet...apoi...da' ce esti smechera asa si nu-mi dai pachetu'?"Zic...ne-am dat dracu,tot eu is smechera...vine si ana in spatele meu.putere,frate!Observ pachetul meu la puradel sub subtioara,imi fac curaj si-i smulg pachetu',el,cand vede asta,ia o creanga fragila de pe jos si ma ameninta sa-i dau o trigara,k n-a fumat nimic in ziua aia si dak nu-i dau isi cheama fratii cu varste cuprinse intre 3 si 9 ani sa ma bata....Si-i zic..."lasa ma creanga jos si da-i drumu de-aici!"Fortza! Si uite asa...am reusit sa ajung sa mi se fure pachetul de tigari de sub nas...puradeii ruleaza!respectele mele.hai pa

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce plm...it's a sick fucked up world...

Anonim spunea...

:)) Trebuia sa ii dai o tigare mah era si el saracu nefumat , sti ce oribil este