miercuri, 21 mai 2008

Play this!


Am furat si eu o chestie de la xantipa(my ex-best friend din cls 1-4)care e foarte tare frate!Try it.Se numeste leapsa.Eu as intitula-o leapsa muzicala.Fiti atenti:
1. Pune Winamp-ul pe shuffle.
2. Apasă forward pentru fiecare întrebare.
3. Foloseşte titlul melodiei pentru răspuns, chiar dacă nu are sens. NU TRIŞA!
4. Scrie cu bold întrebările şi răspunsurile si vezi cum se potrivesc.


1.Cum te simti azi?
Limp Bizkit- Hot dog
2.Vei ajunge departe in viata?
Panic at the disco-Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes out
3.Cum te vad prietenii tai?
Natasha Bedingfield-We're all mad
4.Te vei casatori vreodata?
Kassabian-Empire
5.Care este povestea vietii tale?
Gogol Bordello-Mala vida
6.Cum era in liceu?
Within Temptation-Running up that hill
7.Cum poti avansa in viata?
No Doubt-Hella good
8.Care este cel mai fain lucru la prietenii tai?
Unu' ft.Alexandra Ungureanu-Am gresit putin
9.Ce se preconizeaza pt weekwnd?
Alternosfera-Oriental monc
10.Ce cantec te descrie cel mai bine?
Afterforever-So,here I am
11.Cum iti merge in viata?
Betrayer-Miau
12.Ce melodie iti va canta la inmormantare?
Paramore-Pressure
13.Cum te vede restul lumii?
Pendulum-Painkiller
14.Vei avea o viata fericita?
Lily Allen-Alfe
15.Ce cred prietenii tai cu adevarat despre tine?
Planeta Moldova-La redactie
16.Sunt persoane care te doresc in secret?
Shukar Collective-Bar Boot
17.Cum sa ma fericesc singur?
Haggard-Of a Might Divine
18.Ce ar trebui sa faci cu viata ta?
Gogol Bordello-Not a crime

Un comentariu:

Anonim spunea...

ualea, uitasem de asta, tre sa mi-o pun si eu pe blog :))