miercuri, 9 mai 2012

Ma vindec!

Este destul de uluitor si nastrusnic in acelasi timp sa te trezesti practic,intr-o oarecare "a doua zi" si sa realizezi totul altfel si intr-o masura clara si calda.Am zambit.A fost destul de intens.
Afara,in fulgii iluminati prietenos cu explozii solare ne avantam in ale naruirii.Deruland firul povestirii,razele soarelui ne lasa privirile sa respire si,deodata,vad apropiindu-se de noi,o oarecare fiinta umana.Riduri,griji,credinta,par alb,gen feminin.Intr-un moment aud exprimarea libera si consimtita a urmatoarelor cuvinte,ce au fost adresate acolitului meu: "Ce prietena frumoasa ai,tinere!"
Atunci,caracterul meu social a dat dovada de nulitate,limitele timpului au devenit reci si graiul mi-a stagnat.
Imi ziceam intruna: "eu?"
Un gand sincer de la un necunoscut in razele soarelui,adresat unui "mie" ...multumesc!(nu apucasem sa va zic asta)
Va doresc o intamplare fericita!Aproape ca a mea!
pam-pam

Niciun comentariu: