duminică, 4 ianuarie 2009

Coroane de sidef


De cate ori m-am gandit sa ma dau cu rotile in sus in sens invers al fortei mele centrifuge...Prostia e mare mai ales cand Harap-Alb nu da 2 bani pe cele 4 camioane care vin cu tupeu inspre privirea mea.Alcoolul este viata mea,dar nu-mi pasa atunci cand este in floare combinatul chimic.Poti sa fii un geniu,dar atata timp cat nu mai esti si dispari fara urma de pe pamant,nu ai de ce.Toata lumea comemoreaza ziua de nastere a bilutzei magice,dar puterea laser a dispozitivului de card reader este mult prea adevarata(in traducere "e tru").
Buda este locul in care oamenii creeaza monstrii.De ce va mira?Oricum rezervele nu ajung niciodata la destinatie si morile de vant consuma prea mult vant.
Corect ar fi sa te arunci de mai multe ori de la acelasi etaj ca sa fii sigur ca mori...asta daca nu ai liftul(ascensorul) aproape.
De ce sa-ti faci sange rau cand stii ca galaxia in care traiesti nu poate sa dea cocalarii pe brazda....nimeni nu poate.Cat de bine trag la tzinta?o intrebare mult prea stimata,respectiv respectata.
Ti-e frica de moarte,dar cand se termina hartia igienica de la buda ce faci?
Va pup(nu scriu ca toate #$%/& "poop"pt ca asta inseamna "caca".in plm!)

Un comentariu:

xantipa spunea...

acuma vad, nu m-am uitat pe acolo,oke, te bag si eu la blogroll...din nou.
p.s: promite-mi ca scrii mai des ;)