vineri, 26 decembrie 2008

PENTRU VOI


Vreau sa multumesc mamei mele ca m-a nascut in anul de glorie 1988,pt ca astfel am ajuns sa cunosc oameni importanti.

Vreau sa-mi multumesc bunei mele alegeri de a face facultatea la Sibiu,datorita acestui fapt,cunoscand oameni importanti.

Vrea din nou sa multumesc personalitatii mele debordante,pt ca datorita ei am cunoscut si m-am integrat in grupul oamenilor importanti.

Vreau sa multumesc conducerii caminului energetic ca ne-a facut sa fim mereu aproape.

Si nu in ultimul rand,vreau sa va multumesc voua ca v-ati nascut si ca m-ati facut un om fericit.

Si cand te gandesti ca toata chestia asta nu e la misto...e pe bune...

Multumesc jiji,adela,cora,raul,dani,shubby,mark,sebi.

I love my people!

6 comentarii:

joan spunea...

we love you tooooooo, curat murdar, coma, ai dreptate, knd te gandesti k pana si lu carmen ii putem multumi, k doar am injurat-o la unison :)) la multi ani, roscato!!

xantipa spunea...

vreau sa-ti multumesc ca ai fost cea mai k lumea colega de banca si-mi amintesc cu drag de asta >:D<

Supa la plic spunea...

multumesc si eu,xantipa!

Anonim spunea...

traiasca sesiunea de toamna(acela a fost marele inceput)si traiasca mirificul camin energetic care a unit cea mai hardcore gang din sb.satana b bat loves u and hugs u all guys.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
rudolph spunea...

m-ai lasat fara cuvinte,articolul asta ma face sa ma gandesc si mai mult la voi bah(nu credeam ca se poate da mnah)...la multi ani si un an nou fericit!t pupa rudolf