joi, 9 aprilie 2009

Cactusul flambat


Leaganul de la nga masina de tuns cactusi nu este atat de incapator pe cat pare.In leagan se pot balansa doar 3 melci cu 3 flori in mana.
Melcii,cum sunt ei zgarciti,n-ar mai primi pe nimeni sa le tunda iarba si n-ar mai lasa pe nimeni sa le introduca degetele in ochi.
Contrariul acestor fapte il reprezinta un cactus flambat.
Reteta este urmatoarea: se ia una bucata cactus,se opreste miezul(tepii fiind pastrati pt ornament),se adauga o bucata de spuma de mare rasa in 3 feluri de catre 3 bucatari diferiti.Peste amestec se toarna o sticla goala,cu aroma de bocanci imputiti.
Se adauga par de miriapod dupa gust,nu inainte de a pune in cantitati inegale un strop de murdarie de sub unghia unui sarpe.Se serveste pe burta goala(la propriu) si se mananca cu ajutorul betisoarelor parfumate.

Un comentariu:

owiwankenowi spunea...

Am "rasfoit" putz-in blogu' si nu-mi pot da seama de esti girl ori women sau guy or gay?
Sincer m-a atras invitatia la o "laba pufoasa" dar citind cateva posturi mi-am dat seama ca e vorba de "filosofie" adica laba mentala...ok pufoasa... adica light. Poate sunt muritoru' de rand si nu-mi dau seama, crezandu-ma Duncan MEC'Laud.
Iti multumesc frumos de onania mentala pufoasa si "Let the Fortz be with U...thru me"...