marți, 30 noiembrie 2010

Comentarii si alegorii asupra timpului precedent


De ce ar trebui sa impozitam veniturile prostituatelor?Cu ce ne ajuta?cu nimic.bun!sunt bolnava si postez pe blog.de ce?nu stiu,nu stiu d'astea!ideea e urmatoarea:in fundal se aude guns'n'roses-don't cry...wow,ce coincidenta.chiar asta am facut de o ora incoace...adica sa "cry".de ce?de tot...
si de toate.si-asa bine!maine e 1 decembrie.ce?ar trebui sa scriu 'decembrie' cu "d" mare?nu!nu sunt patrioata!nu vreau!maine incepe iarna!:))floare de nu ma uita/eu ma cac de ziua mea!iertati-mi vulgaritatea,dar asa mi-a venit.si iar se aude guns'n'roses pe fundal.
Ma gandesc serios sa-mi deschid o firma de calorifere portabile.pe bune.ar fi bun un calorifer portabil pe timp de iarna,sub haine.dar imi trebuie finantare.cine imi da bani?nimeni.bun.am rezolvat-o si cu firma.trebuie sa-mi iau caciula.vii cu mine?(din spate se vede un cap aprobator)
mergem sa-mi iau caciula de junker!yuhuuu!gata!tu nu mai ai timp sa scrii acum pt ca mergem la banca sa-mi scot ratia de bani!haidi pa,v-am pupat!

p.s.acesta este un pamflet si trebuie luat in serios!

Niciun comentariu: