marți, 3 iulie 2012

Patimi dinamice

V-ati dorit vreodata cu adevarat ca totul sa se termine?Sa fie ..gata.Sa nu mai aiba continuare..Sa se puna punct...In fine,cred ca ati inteles ideea.Eh,eu nu mi-am dorit,nici n-am visat,nici n-am sperat....dar e gata.Si ce nu trebuia,acum,e gata.Absolut tot e gata.
Si acum..orice final are un nou inceput.
"Cascatul imprastie sictir" am aflat de la cineva,care stia de la altcineva,fiindu-mi aratat de acel cineva.Nu am stat sa gandesc,sa interpretez,doar am devorat expresia.N-o sa-mi deranjez prietenii nici la inmormantarea mea,vreau doar un suspin subtil pentru un "suflet razlet",dupa cum spunea un prieten drag.
Ma doare si cand ma gandesc la cum sa nu ma gandesc la nimic.
Imi place sa agit spiritele,iar apoi sa le linistesc dandu-mi viata pt ele.Hmm...se spune ca un suflet cantareste 21 de grame...dar doua suflete intr-unul?
Imi displace sa etichetez persoanele la prima vedere,asa ca o fac la a doua.
Ofer placere in scopul placerii.Ador sa accentuez zambete.Ma complic.
pam-pam

Niciun comentariu: