miercuri, 3 iulie 2013

Priveliste galactica

Ploua.Se aduna nori si ne presteaza servicii.Nu ne decidem plecarea,dar ne rugam venirea.Personifica-mi conditia umana perfecta si ma voi stabili.Tin cont de toate indiciile si presar liniste in jurul meu,astfel voi fi inconjurata de ape limpezi.
Imi plac piticii.Imi place sa ma uit la creatii care implica oameni.Verdele ma face sa fiu pasionata de fotografie.Capturez momente cu un obiectiv natural(ochiul meu caprui ajutat de pleoapa,implicit gene)
Am cele mai bune nuante...nuante galactice,gen SF.Continui sa cred in puterea pericolului iminent.Imi place sa-mi fie teama.
Cum sa detii 3 umbrele si sa nu ploua?Iluminism,modernism.Pick one!
Deocamdata starea generala-mi este odihnitoare,putin apasatoare si motivanta.Vreau!Si o sa pot!
Faima este de moment,momentul devine trecut,trecutul se uita.
Fiti mentalisti si bucurati-va!Viitorul ne apartine,sa nu-l lasam sa devina o amintire anemica.
Privelistea se intoarce catre noi,sa o primim cu zambetul pe buze.
succint
pam-pam

Niciun comentariu: