luni, 31 martie 2008

Nu mai fumez niciodata in asteptarea autobuzului


Eu....asteptand 11-le(autobuz care ma ducea aproape de caminul meu drag).Este 15.15...autobuzul venea la si 20.Imi aprind o tigara,bullet for my valentine imi rasuna in casti...oameni in stanga si in dreapta mea.Un moshulet simpatic,de altfel,il observ k se apropiase de mine...ma mai uit o data,vad k incerca sa-mi vorbeasca.Politicoasa,cum sunt de obicei,imi scot castile din urechi si ma fac atenta la el.Ma intreaba:"Nu te supara,d-soara,de ce fumezi la varsta ta?Tatal tau stie k fumezi?"Mda...mi s-a parut amuzant si am zambit si i-am zis k stie(chiar stie...da,stiu,sunt un caz fericit in care parintii stiu k fumez).Moshu' imi zice:"Stii k nu e bine sa fumezi,iti face rau,si eu fumam pe ascuns la varsta ta....bla bla".Am tacut.Am zis k termina...incercand sa-mi pun din nou castile in urechi..numai il aud:"Hai la mine acasa!O sa am grija de tine.Nu-ti fac nimic rau.Hai cu mine acasa.Tu unde stai?"...In acel moment inima mea bolnava a inceput s-o ia razna,batandu-mi parca in creieri.In gandul meu mi-am zis:"m-am dat dracu'!O sa fiu tinuta intr-o pivnitza,unde o sa primesc o cana cu apa si paine uscata....in pivnitza unde moshul pervers isi ucisese nevasta cu 3 lovituri de cutit si o ingropase acolo...am zis asta va fi si soarta mea."O clipa am intors capul sa ma uit si sa ma rog in acelasi timp k autobuzul sa fi venit in statie.Norocul meu...11-le se apropia...m-am intors la batran si i-am zbierat in creieri:"Am si io familie si parinti care ma asteapta acasa!!!"si am fugit in autobuz,luandu-mi injuraturi k n-am asteptat sa iasa lumea si sa le fac loc...Zicala aia care era...?"Cine n-are batrani sa-si cumpere"Acum ma scuzati,dar cine are astfel de batrani acasa sa-i taie cu toporul de 3 ori apoi sa-i arunce la caini!Acum chiar k n-o sa mai fumez niciodata in statiile de autobuz!So help me God!

4 comentarii:

Kathryn Khaos spunea...

sonofabitch...p-asta inca n-am patit-o! :(( ce plm

herminedirt spunea...

lol, foarte tare faza.

Anonim spunea...

:) Si mie mi s-a intamplat ceva de genul cu o baba .. a inceput sa ma mangaie sa-mi aranjeze hainele .. eu eram inmarmurit de ceea ce se intampla (batranii din Sibiu sunt pedofili !)

ZuZu spunea...

Cana de lapte, nu de apa si textul ar fi fost perfect :))