luni, 31 martie 2008

Blondele si comment-urile lor de pe hi5


Blondele sunt niste persoane foarte comice...mai ales fara sa vrea.Ele nu disting realitatea de fictiune si se cred mereu in basme...De altfel sunt si foarte indragite de unii muritori de rand.

Descoperirea hi5-ului le-a facut sa-si exteriorizeze gandurile,emotiile,trairile si sentimentele....Nu exista zi in care sa nu vad,din greseala,blonde cu poze care mai de care mai kinky in imprejurari fantastice sau parti ale corpurilor lor pozate cu multa pasiune....Cat despre comment-uri...n-am cuvinte sau ele nu ma au pe mine.O sa va dau cateva exemple: imaginati-va o blonda facand o fatza destul de plictisita,cu cearcanele pana la pamant si cu rimelul intins pana in barba cu urmatorul comment:"ooof!sunt asa de suparata!"Bun....Next picture,next comment...in poza,ea,cu pletele-i balaie in vant,mirosind un trandafir,rosu,bineinteles....comment:"trandafirii,florile pasiunii...asa cum sunt si eu"..Alta poza,alt comentariu...blonda fiind vesela,cu gura pana la urechi,dintii albi stralucind...comment:"sunt asa de bucuroasa,k intotdeauna"Si va dati seama k nu puteam sari peste pozele in pozitii perverse,gen decolteuri,chilotzei,tatuaje ascunse,pierce-uri ascunse..comment-uri de genul:"tatuajul meu de la mare","fundul meu",sutienul roz de la x"etc...

O sa inchei aici,incercand sa va bag in cap cata prostie exista pe lume...si inca se mai nasc specimene din-astea...Grav...o sa ajungem sa ne taiem gaturile inainte sa vina apocalipsa!

2 comentarii:

Kathryn Khaos spunea...

hehehe, eu stiu una din maimutzele la care te referi!:)) si faza cu trandafiru, sa mor io, nu mai puteam de sila :)) proasta dracului, cum se mai suporta nu stiu! sau aia cand era in patru labe si arata ca ultima boarfa si "ma prosteam si eu"...doamne-fereste!

herminedirt spunea...

haha, iti recomand un site referitor la chestia asta http://pitzipoanca.wordpress.com/