duminică, 23 martie 2008

Din agonie...in 108

Va intrebati,poate,ce e cu titlul asta....Pai,dupa cum poate nu v-ati dat seama,locuiesc intr-o cutie de chibrituri...intr-o camera de camin cu niste zeite ale intunericului dak pot sa le numesc asa....Intamplarea face k atunci cand am aflat la ce camin sunt repartizata si vazand k e mai la poalele muntilor si mai linistit,m-am bucurat.La inceput am stat vreo 2 saptamani singura..nu-mi venisera colegele..."minunatele colege" eram sad,va dati seama,ma plictiseam k dracu'!
Pana intr-o oribila zi...cand a venit prima tzaranca,pardon,colega.Toate bune si frumoase am intrat in vorba...bineinteles cu firea mea sociabila,nestiind cine este de fapt my new room mate.Apoi au mai venit....a 2-a si ..in sfarsit ultima...ultima aducandu-si si porumbelul,adik laba de om pe care-l avea k prieten.Camera mea era formata din mine,2 tzaranci,o pitzipoanca de 2 lei si prietenul ei..laba de om.Ca sa va fac o mica viziune asupra activitatilor din camera...ce sa zic,tzaranca shefa se culca la 9 seara,cealalta statea pe laptop all day long,iar pitzipoanca si laba ei de om k oricare acum...se mai certau,se mai iubeau noaptea(dar nu,eu n-am vazut si n-am auzit nimic)!Era o camera plina de veselie,dragoste si mai ales energie...no fucking shit!!Ma mir cum am rezistat la asemenea labareala totala.....pana cand(acum vine partea interesanta)intr-o zi,dupa ce venisem din vacantza de iarna...oh,what a beautiful day it was...Stateam in camera cu punky(salut,punkere)si aud un ciocanit timid in usa...zic..da??nu intra...mai bate odata,nu asa de timid,si ma duc sa deschid.Cand...in fata usii mele..vad persoana care mi-a salvat viata,ingerul negru al omenirii,geniul in persoana.....nume de cod,satana pe gheatza(www.satanapegheata.blogspot.com)Venise la mine,cu o propunere,tinand cont de faptul k nici macar nu ne salutam...era ceva...Mergem noi la o tzigara...si numa cand o aud intrebandu-ma:"tu ce relatii ai cu fetele din camera?" parca mi s-a luminat mintea....si ea continua:"stii... de la noi a plecat o colega n-ai vrea sa...",zic:"DA!DA!DA!Ma mut la voi in camera.In a 3-a zi eram in camera la care visa orice specie de versta mea...atmosfera dark,rock-ul auzindu-se mereu in surdina...moment kodak pt mine!Si aici am ramas,aici o sa raman,pana cand moartea ne va desparti(nici chiar asa) Luv u guys from 108!

2 comentarii:

Kathryn Khaos spunea...

si noi te iubim, pui mic si nebun! si ne bucuram ca ne-am gasit...tarziu, dar ne-am gasit...noi plecam ,ca na, our time here is coming closer and closer to an end, dar ramanem cu tine si ramai cu noi! stay strong, stay beautiful and wise, and most of all, stay above the human filth around you...ramai acolitul nostru pufos! :D ceilalti trei calareti ai apocalipsei :katja, dobby si black_harpy

Anonim spunea...

Sau pana cand sfarsitul facultatii va v-a despartii :|