marți, 18 martie 2008

A friend in need is a friend indeed,a friend with weed is better


Mda...poate k v-ati prins k o sa vorbesc despre friends...all kind of friends...sau mai bine zis despre aia care se pot numi prieteni.Cand zici cuiva: "esti un prieten bun",tre' sa gandesti ceea ce zici.Nu oricine merita cuvantul asta..Adica in puii mei,de cand eram in floarea varstei si aveam un leagan in curte(construit de tata:D)"prietenii"din copilarie veneau la mine doar pt leaganul ala...my god,eram un copil,aveam nevoie de prieteni cu care sa ma joc,cu care sa ma cert pe pausi sau masinutze..plm...nu de niste tradatori.Va dati seama k de mici erau parshivi..ooof.Nah,acum nu zic k n-am avut o copilarie fericita and stuff sau eram prea rea si scarboasa cand eram mica si de-aia veneau prietenii pt leaganul meu,dar am fost un copilash care avea nevoie de un mediu inconjurator plin de jocuri si fantezii pe care ar fi trebuit sa le fac cu prietenii..Ah!Si va mai spun o chestie k sa inchei cu lumea asta(a copilariei)..intr-o zi m-am enervat asa tare(inchipuiti-va o copila slabuta si firava si mai ales pufoasa)si le-am zis:"iesiti afara din curtea mea!sa nu va mai prind k va dati in leaganul meu!veniti la mine doar pt asta!"...Ai mei erau de fatza...au ramas masca,auzind-o pe fetitza lor mica si dragalasa scotand niste tzipete din toti plamanii ei(acum nush dak ii mai am pe amandoi->tutun)la ceilalti copii si sa-i dea afara ca pe niste caini din curtea ei!Asa-zisii prieteni au plecat plangand si numai dupa cateva saptamani am inceput sa mai ies la o v-ati ascunselea cu ei.Bun...fetitza dragutza se facu mai mare...dar degeaba...Alti oameni,acei oameni din copilarie,alte dezamagiri.Dupa fiecare dezamagire,cand credeam k ma invatasem minte cu falsii prieteni urmau alte stari de deprimare...betii trase,tutun bagat in plamani de draci si aceleasi vorbe:nu ma vrea nimeni!n-am niciun prieten bun!nu pot sa am incredere in nimeni!de ce eu?de ce mama?de ce viata mea sucks incontinuu?Pana intr-o zi cu soare(erau nori atunci,da' nu conteaza)ma intalnesc cu o amica din bucuresti(care umblase prin mexic,europa si aproape toata romania)si imi devine...my fucking best friend!(si acum chiar pot sa zic best friend)Aceasta fiinta exceptionala aducea cu dansa alti amici de-ai ei,din buc.Frumos atunci,wow,noi cunostinte,nush ce,schimb de id-uri,nr.de tel,sk8 park,tequila,lamaie,dezordine intr-un camin...coolness!Intrebari in capul meu idiot..ce o sa zica despre mine,gata,e clar,i-am dezamagit,is oribila,nu ma mai suport...cand..ce sa vezi...norocul da peste mine(de fapt un buzz da peste mine).De la cine?cei 2 prieteni din bucuresti!Si incepem a trage o conversatie,2...maine 3 s.a.m.d...Ajungem sa ne spunem lucrurile intime(unele dintre ele:p)Ok..se apropie luna martie..bun...eu in drum spre bucuresti...intalnire cu ei...iesiri mai putine(dar cu folos,fir-ar meditatiile ma-sii)noi cunostinte=noi prieteni,vin,vin,vin...role...sk8 park herastrau...iar coolness.Si ajung in sibiu....deprimari,suferinte,"prietenii" din sb nu ma mai cunosteau....Cine imi dadea buzz-uri?...bucuresti-u'.Si uite asa...ieseam putin cate putin din deprimare...din cauza lor!ei sunt de vina!O sa sune cam aiurea,dar:va multumesc oamenilor!pe bune...si la anu' ma supar si-mi fac mutarea la voi in buc...Lasati-mi commenturi k va tai...awww,ce pufoasa is...prieteni k mine mai rar...thanx once again..ma inclin in fata voastra(eee,nici chiar asa)...

2 comentarii:

sparks-and-fireworks-based spunea...

baaaaaaahhhhh io te iubeeeeeeesc!!!!!!!! ce pufos ai scriiiis!!! ma inrosesc!! :)) offf....ce dor imi e de tine....fir-ar bacu ma-sii....... :( da lasa....anu viitor sa vezi dak nu ne fatzaim de ne sar capacele de la buc la sb si invers...asta dak nu te muti :D ceea ce ar fi super mega hiper extraveral! :D te iubeeeeeesc!! am mai spus asta?? eehh nu conteaza...te iubeeeeeesc!!!!!

Anonim spunea...

Nu o sa pun nici un comment aici :D