luni, 17 martie 2008

A fi sau a nu fi?...hmmmm


Raspunsul intrebarii acesteia celebre s-ar rezuma la.."a fi"sau"a nu fi"...dar care este adevaratul sens?Fiecare se gandeste la continuari ale intrebarii asteia: a fi sau a nu fi prost?,a fi sau a nu fi destept?,a fi sau a nu fi acasa?,a fi sau a nu fi fericit?..eu ma gandesc la a fi au a nu fi mort?Mmmm...judecand dupa creierul meu maniac si impuiat cu tot felul de prostii...si bineinteles sangeee!(prietenii stiu de ce),eu zic k e mai bine a fi mort...adica ganditi-va...ce suntem noi?niste suflete,iar corpul nostru e un ambalaj,nu?Pai cand esti mort,gandind k orice crestin,sufletelul nostru se duce in rai sau in iad...iar corpul propriu-zis ramane intr-un cosciug,plin de viermi si intunecat si mucegait si...bleah,acoperit de pamantul nostru stramosesc.Pai nu mai bine e sa mori?K acolo sus(dak ajungi sus:p)se zice k e frumos si curat,iarba verde,pace,dragoste,fericire and stuff...Nu mai bine stam noi cumintei acolo,fericiti,impacati fara sa mai suferim atat aici,pe pamant?Pai da,se spune k ne-a dat Dzeu o viata si tre' s-o traim,sa ne zbatem pt ea si pt fericirea noastra....no shit!De-aia unii sufera de cand se nasc,de-aia e foamete prin lumea a 3-a pe acolo,de-aia mii de copii se nasc cu boli mortale(de ce se mai nasc?)...asta nu e un inceput de apocalipsa?In puii mei,pe vremea lu' meme...adik demult...nu era chiar asa!Aveau dreptate aia batrani,va zic eu!
Ar trebui sa se inventeze cursuri de sinucidere...k sa nu zic de sinucidere...zic,cursuri de o moarte rapida si nedureroasa.Va dati seama cu profesori si cursuri si seminarii and stuff!Sa mai fie si o sesiune(cu probe practice)...Ce diabolica sunt!Da'mi place:D A!Si am uitat!Profa de seminar,k sa le dea elevilor sai un exemplu bun,sa se sinucida!Si sa vina alta profa...prof...si tot asa!Si sa faca probe practice la cimitire!Haideti sa intemeiem Facultatea de Sinucideri in Masa.Eee,ce ziceti?
La inscrieri o sa fie nevoie doar de un examen psihologic,k sa vedem dak viitorii studenti chiar vor sa-si ia viata asta de rahat....Si ca decan sa fie....moartea cu coasa!Atunci...va mai ganditi..si-mi ziceti..Mai bine a NU fi!Parerea mea...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Pown , Ce nu te omoara te face mai puternic , viata nu e facuta sa suferi , viata e facuta sa fie luata la misto . Gandestete din unghiul asta si fa misto de ea o sa fie mai bine .. niciodata nu trebuie ca viata sa fie luata in serios ..