joi, 13 martie 2008

Mancarea e foame curata

Incep prin a ma exprima liber cu o ragaietura perfecta,stiind k printre dinti mai scapa si cate o pata de culoare."Curcubeul iubirii sa-l lasam nepatat",zicea unul dintre criticii literari ai mesei rotunde.Imi purific gandurile si ma limpezesc in ierburi proaspete deoarece contin tot felul de doctorii.Ma uit pe geam si vad o mana care cere ajutor din cauza unei peluze debordante alcatuita din ierburi numai bune de....dat cu insecticide.Ah!Dak as fi avut un instrument de conceput copii,mi s-ar aburi ochelarii de atata crosetat ciorapi!Uite...dau si eu de mancare la papagalii din cotet si ma intreb de ce vecinul de vis-a-vis are chelie.Nu am injuraturi la adresa femeilor cu mustata,darnici nu-mi place de matusa nebunatica din sectorul Dunare-Marea Neagra.Venind vorba de cirese,Marea Neagra nu-i neagra,e albastra.Eu intotdeauna ma simt bine k nu am ce pierde si traiesc cum vreau...k sunt o luptatoare.Imi apar tara,desi nu sunt un patriot desavarsit.Nimeni nu e perfect si perfecti nu sunt toti.O a-mi iau lumea-n cap k ma simt superioara...si chiar sunt.

Un comentariu:

xantipa spunea...

deci serios is super impresionata , imi place de numa cum scrii :X:X:X