marți, 11 martie 2008

Materia cenusie si...filmele violente

Lumea care ne inconjoara este formata din picioare nespalate si soparle paroase care umbla prin peluze si conifere lucide.De asemenea suntem inconjurati de tot felul de insecte de vanilie cu glazura de mucegai topit.Separand maimutele de materia cenusie,observam o altfel de constructie a periutei de dinti.Folosim,fara sa vrem,cenusa de arme albe pt a ne simti in largul hainelor noastre comunale.Ne batem joc de natura fiindca taiem padurile cu foarfeca de vie.Criminalii suntem noi si pacatul e al nostru!Cand o sa avem ce manca,atunci o sa avem ce pune pe masa!Deocamdata,nu ne place sa vb prostii!Dar de ce vorbesc eu la plural,k doar is una singura impotriva umanitatii hemoroizilor.Oare cand m-oi marita o sa stau la casa mea?Cand am invatat alfabetul,n-a fost nevoie,k mama oricum plange cand curata ceapa.Am gasit elixirul batranetii si-l folosesc cu drag,pt k vreau sa cresc mare!
Ca sa trecem putin la filmele violente,aflam ca un individ dubios incearca sa gaseasca o femeie elan care se da cu antiperspirante.Le-am zis intr-o zi:"fetelor avem un armasar printre noi!",dar am mintit pt k langa mine era un elefant.Cineva m-a trezit din hibernare si nenumarate nopti am pierdut din cauza faptului k n-am putut rezolva un puzzle.Ma uit la videoclipul lui H.I.M. si vad o asemanare intre el si gheata de marmura de pe acoperis.Frecand tavanul am observat o adunatura de bani vechi.Cand m-am dus sa-mi iau calculator,am observat k n-am si nu m-am mai dus.Ma uit la ceas,apoi ma uit la mine si vad cum se scurg anii si imbatranesc,dar asta-i scopu' meu in viata.Vand un garaj in zona centrala de culoare verde-motan si m-apuca transpiratiile cand ma gandesc k in fiecare seara adorm pe la 11.30 a.m.Pana atunci...labareala continua!

3 comentarii:

xantipa spunea...

wow manu , supertare ! imi place cum scrii , la mai multe !

Kathryn Khaos spunea...

abstractness! @_@ cat de tare!

smith john spunea...

Super blogul !
Trailer+film+subtitrare filme gratis 2009
http://filme-gratis-2009.blogspot.com Intra si vezi !
Bafta in continuare !