marți, 17 iunie 2008

In campionatu' de fotbal suntem toti patrioti,in rest nu...

Pai asa e....a inceput campionatu' european,parca,de fotbal.Nebunie,entuziasm,injuraturi,scaune sparte,betzii..plm.Eu nu sunt si n-am fost patrioata...adica..ce a facut tzara asta pt mine?Decat ca ne da roadele sale pt a le manca si a le umple cu E-uri sa reziste.Pt ce e cunoscuta tzara asta?Pt rromi,crime,furturi,saracie,mita,doctori care opereaza copii din greseala si-i omoara,pt postul national OTV(dan diaconecu in direct,senzational,irefutabil,fantastic,boombastic,irevocabil),pt elodia,pt Ramaru,faimosul criminal care s-a nascut la mine in oras(:p)?

Acum,domne,suntem patrioti.Ne punem steaguri la masini,la case,la magazine numa' pt meciuri.De ce nu facem asta si in timpul liber,dak suntem cu adevarat patrioti?De ce de fiecare data cand se apropie ora la care se joaca meciu' se striga peste tot:Hai Romania!Desi meciul n-a inceput si noi n-am castigat.Si azi am vazut si oameni cu peruci tricolore in cap si steaguri nationale imense pe umeri...dai banii pe ele,k sa le porti odata pe an....
Si dupa finalul fiecarui meci vedem o groaza de pet-uri de bere...pungi de seminte pe jos...este o regula.Am vazut la stiri intamplator cand a fost meciul Italia-Romania parca,suporterii romani care se aflau in Italia au lasat in urma lor,dupa vizionarea meciului,un dezastru...n-aveai loc sa calci pe jos de mizerie...

Mda...cam asta e cu patriotismul din ziua de azi...esti patriot la meciurile nationale si atat...in rest,te "$#@% in ea de tzara...Romania trezeste-te!

Niciun comentariu: