vineri, 6 iunie 2008

Eu si astenia mea de primavara

Azi-dimineata m-am trezit si imediat ,am pasit cu pasi repezi la geamul fumuriu cu gratii de matase,sa vad care este timpul de afara.Am vazut prin geam o primavara rasfirata printre zapezile cu fulgi de nea,o primavara controversata.Atunci mi-am zis:"ma duc sa fumez si sa-mi beau cafeaua".

Am pasit rpezita pe covoarele murdare din bucataria mea si pe mocheta cea umeda stropita cu cristale semi-pretioase.Am zis"hai!" si am purces spre usa din dos ca sa ies,deci,afara sa vad primavara ce se asterne incet cate putin pe campiile,culmile si piscurile din curtea mea.Atunci am observat minutzios din ce e alcatuita primavara....din flori inverzite cu mii si mii de culori pastelate si colorate,mai-mai sa le mananci clorofila.Sa nu va mai zic de copacii infloriti(nucul,dudul,prunul,arborele de cacao si ananasul)care aveau crengile la pamant de atata promoroaca.Am vazut cum pluteau pasarile pe cerul roz ca lacrima,erau numai pelicani si vulturi plesuvi.Prin parcuri se stransesera mii de copii bucurosi de venirea primaverii...ei se dadeau cu parasuta,trageau pe nas ,unii dintre ei avand seringile infipte-n vena,altii fumau joint-uri.Toata lumea se distra,efectiv!

2 comentarii:

Kathryn Khaos spunea...

macanache dadaist :)

Pamfyll spunea...

ce rumos se distreaza copiii...vreau si eu sa ma distrez:)))frumos...multe epitete,kestii treburi...acu dupa ce am citit abia astept sa vina primavara park:)