joi, 5 iunie 2008

Oh...first year of college.....it's almost done...thank god(or not)

Mdea...se termina primu an de faculta....no shit...mare chestie...chiar trebuie sa scriu despre asta?Acum m-am apucat asa k...show must go on!Pai...sa incep cu inceputul...cand am venit la faculta,nu cunosteam pe nimeni,absolut nimeni si nimic...m-am integrat cum ne-cum...mama mea sensibila cand m-a vazut singura,mica si neagra printre straini a plans 15 statii de tren...in fine...Mi-am facut amici...prieteni...chestii...pretentii...viata de camin cum se cuvine...o betie,doua,hai trei...fumat in camera,k infractorii...fugit cu banii de camin la bucuresti,timisoara,iesit si venit dupa 12(cand se inchide usa la camin)...facut foamea,luat haine...multe...eu zic ca e bine pt primu an.Acum,in plina sesiune,m-a apucat melancolia blegoasa...vai ce frumos...cand a trecut primu' an de faculta?la naiba!Maine,poimaine ma si vad maritata....trecerea asta ireversibila a timpului....si uite asa ne apropiem de apocalipsa mult asteptata(dar despre asta intr-o viitoare postare).Ce sa mai zic...apa trece pietrele raman,vara e lunga...ne asteapa vama...ne si distram dar mai si invatam...la vara lucrez pt a-mi lua o macara(visul meu de mic copil):p...Si acum mi-am amintit ce mi-a scris o colega in clasa a 5-a pe o felicitare de ziua mea: 2 mere,2 pere/te iubesc,la revedere!cul!bbye

Un comentariu:

Kathryn Khaos spunea...

ce frumooooos :)