vineri, 8 august 2008

Daca ai nevoie de bani,nu-i o problema,iti dau eu!-Nene,da' nici nu te cunosc!


Din capitolul moshuleti ahtiati dupa prospaturi si proxeneti deghizati in batranei simpatici,va prezint o noua povestioara.In perioada sesiunii de primavara,ce ma gandesc...am timp intre examene sa dau o fuga pana acasa si sa le fac alor mei o surpriza.Ma duc eu vesela in oras sa le cumpar alor mei ceva,un mic cadou,aveam bani(bani trimisi tot de ei)In fine,n-am gasit ceva anume(adica ceva weird,mitologic si dark)si le-am luat 2 pachete de tigari si multa ciocolata...da...sa-i imbolnavesc mai repede,ar zice unii rautaciosi.La 3 a.m. aveam tren.Ma trezesc,dau cu telefonu' de pamant(futu-i alarma ma-sii)si ma indrept catre gara.Ajung acolo cu o juma de ora inainte sa plece trenu si stau si-mi aprind o tigara ca orice om sanatos care fumeaza.In gara...nici macar un caine....decat un moshulet tare simpatic(a la iri columbeanu)care se indrepta spre mine...Ma intreaba politicos dak ala era trenul spre Valcea(cred)ii raspund afirmativ.Ceva nu era in regula...moshul nu se clintea de acolo.A ineput sa ma intrebe dak merg tot in directia aia,dak sunt din sibiu,dak stiu cum era gara pe vremuri..Eu inerc sa-i raspund mai printre dinti sa vada k n-am chef de vorba si sa plece in plm de langa mine.Nu pleca....La un moment dat..ce-mi aud urechiusele:"d-soara dak ai nevoie vreodata de bani sa vii la mine k iti dau.banii nu sunt o problema."WTF?!Continua:"in drum spre valcea,am vreo 3 cabane,dak vrei sa vii,nu-i nicio problema,nu platesti nimic,consumi ce vrei,te simti bine..."Din nou WTF?!Nu-mi venea sa cred ce aud si am stat muta un timp.Intr-un final am murmurat:nu,multumesc!Si ultima faza a fost:"dak vrei,te duc eu pana inspre valcea incolo cu niste baieti cu masina"In gandul meu:aha,cu niste baieti,sunt si ei tot pimp-i(ca sa zic asa)...Am mers pe sub pasaj,m-am urcat in tren,i-am facut cu mana moshului in mod diabolic si am plecat cu tot cu tren...Asadar fetelor,sa fiti cuminti si sa nu bagati in seama niciun mosh cat ar fi el de simpatic,prefaceti-va k sunteti mute si tirati-va...k doar nu vreau sa se ajunga la stirile de la ora 5!multumesc

Un comentariu:

Anonim spunea...

mdah. ce mos amabil si tuh fato il refuzasi:)) urat asa:)) glumeam evident. batranii din ziua de azi:-??