duminică, 17 august 2008

Pace,respect si 2 pachete de tigari


Contempland in eul meu propriu si personal imi dau seama ca mimica acestor gesturi ale natiunii prezinta starea vremii.Spiritualitatea vesnica a mormantului sacru ne face sa ne imaginam de ce 2 broaste testoase,cand se intalnesc,isi amintesc de vremurile demult apuse.De mania persecutiei sufera o ingramadeala de oameni din motivul suferintei.Constatand aceasta,nu ne putem da seama de multe intamplari existentiale.Pericolul de a da nastere la boli intermediare ne ofera o anemie demult studiata de catre numarul crescut al morilor de vant de pe continentul nord-european al Marii Mediteraneene.


De ce spunem "nu" cand ne gandim la copilaria imbatranita a fiintei umane care isi doreste nespus de mult sa iasa in evidenta prin conglomeratia de vise spulberate?Un maraton national si inter-galactic de curcubee nedefinite ne anunta ca marea descoperire a existentei neamului ne va arata de ce suntem atat de mici in fata drogurilor.Corabiile noastre au ajuns la destinatie,iar din momentul acesta criteriul de selectie al cosmonautilor ne va arata ce inseamna defilarea pinguinilor in marile inghetate de peste oceane.


De ce sa nu facem bani din piatra seaca,cand pe domeniul regional al intreprinderii forestiere nu exista mancare de hranit caprioarele si copiii din flori ai acestora.Bebelusii de elefant sunt si ei fericiti de venirea primaverii si de scaderea preturilor la alimente.Conduita generala a femeilor surde este de fapt o supunere de toata jena in fata patrimoniului national a miscarii de rotatie.Ei nu se inteleg cu ele,noi nu ne intelegem cu voi si cu asta am incheiat discutia in prealabil.


Va urez bun venit si cale batuta celor care imi inteleg ironiile si mi le admira,si un "marsh!" celor care ma insultati si imi demonizati scrierile!Rusine!Rusine celor care sunt nascuti degeaba pe acest pamant!

Niciun comentariu: