duminică, 26 aprilie 2009

Rulmentii si o blonda


Visand uneori la tot ce se putea intampla cu niste rulmenti sau cu o blonda,dscoperim profunzimea cautarii abrupte a constitutiei atletice pe baza dictionarului de limba franceza,descrise intr-un singur cuvant:slanina.
Cicoarea adierii de vant pe rulmenti e destul de strigatoare la cer si o palma mai sus,dar degeaba,pt ca de fiecare data cand escaladez muntii,ma gandesc la mine si la faptul ca sunt blonda.De fiecare data ma impiedic de originea stramosilor mei din epoca de piatra;cad,dar ma ridic si o fac iar lata ca imi place si ca,din nou,sunt blonda.
Teava de la canal este in legatura stransa cu emotiile unei blonde pe rulmenti de piatra,dar cu greu ma abtin de la mancarea cu ciuperci.
As vrea sa vad cum sunt tampoanele OB cu canale spiralate pt ca stiu sa ajung la aeroport si sa zic:"Vreau un bilet!",iar doamna sa ma intrebe:"De ce se intinde pateu'?"
Si stiu ca baietii trebuie sa faca primul pas in calitate de adunaturi ale societatii romanesti(nu-s misovagina=misogina)
Totusi,imi place sa beau noaptea un pahar de sampanie si sa ma uit la luna plina care straluceste ca o trilogie de stele in absurdul vis al Luceafarului.
Imi place vinul si n-am ce face,ca mama ma opreste de la mancat dulciuri deoarece contin E-uri.N-am bani si vreau sa vand rulmenti ca sa ma scot.De ce lumea asta e asa de amara si totul imi merge pe dos?Nu pot scrie cu t9 pe telefonul mobil,dar totusi,colega mea de banca este superba,iar parul ei straluceste in lumina farului stins.
Revenind la culoare podoabei mele capilare(NU-S blonda),pot spune ca atingerea imaginatiei mele ajunge la cote maxime.Mi se termina pasta pixului,dar sa rasuflu usurata,ca tot o ard pe tranchilizant.Pot sa iau o shurubelnita in mana si sa cos cu ea.

Niciun comentariu: