duminică, 28 august 2011

Clipe fosforescente


Iluzionismul apatic si anormal care ma caracterizeaza nu face decat sa ingreuneze viziunea asupra paranormalului.Sunt momente si momente in care cetatenii de onoare mint cu inversunare si stabilesc ordinea in lume ca si cum muritorii de foame nici macar n-ar exista.
Imi citeste cineva blogul?Raspunsul....nu-l am.De parca asta m-ar deranja,de parca asta m-ar opri din scris.Stiti cum se zice...guess who's back with a brand new act!M-am pus cu burta pe scris sau mai bine zis,cu degetele pe tastatura si am revenit!Cine stie,poate imi fac noi prieteni,poate socializez...Si acum sa revenim...
Perioada de acomodare a stafilococilor este destul de durabila.Prospectul de utilizare al unei vieti usoare poate fi citit cu usurinta daca apogeul mental lasa de dorit.Si prostitutia poate fi considerata un anume instrument de manipulare al alternantei bine-rau.Credem ca totul ni se cuvine,dar aberam de fiecare data cand ajungem in momentul creatiei.
Creierul ar trebui sa interactioneze cu gura inainte sa comunicam cu oameni inteligenti,care,din pacate,sunt asa de rari incat nivelul sarii in apa incepe sa-si piarda din beneficii.Luciditatea este de asemenea un prilej de a ne aerisi creierul si de face tot posibilul sa fim intelesi.
Avem nevoie de solutii care sa ne puna sangele in miscare,dar avem parte de asa ceva sau ne lasam prada continuitatii de rutina cu care ne traim viata?Raspunsul la solutionarea oricarei probleme se afla doar in mintea noastra bolnava,bine ascuns si bine pastrat.Depinde de noi daca vrem sa-l stim cu adevarat.
Ramaneti pufosi!take care

Niciun comentariu: