duminică, 5 februarie 2012

Alternand intre eu si tu


Spiritualitatea insasi are puterea de a contopi doua suflete.Eu si tu.Neregasirea duce la haosul matern al inimii vesnic tanara.Oare cine traieste fericirea absoluta?Ezotericul da dovada de absenta in gandirile lumii.Eu si tu.Portile crepusculare au rabdarea necesara de a imbina alchimiile ireversibile ale celor doua distante.Eu si tu.
Simti?Ai realizat?Traiesti?Suferinta ta imi place si ma implic cat va fi nevoie.ce?Nu e nevoie de siguranta patimii?de absenta trecutului?de mirosul suferintei?Cele doua panici ma cuprind inadecvat..dar pulsul scade,transpira,se chinuie.
Oare solitudinea are un partener?Prin credinta,ma complac situatiei ce mi-a fost data.Arma cuvantului este adresata tie.Eu si tu.Ce?Ti-a fost dor?
Miscarile mi se agita,sufletul imi fierbe,ma atingi,te ating,tresar,ma iubesti,te ador,ma strangi,am palpitatii,tremuri.
Zambetul meu fericit...
Magia este tirania umana a drogului inspirat din virtualul tineretii.Capcana adancimii unui abis absolut..este...Eu si tu.Oare se va termina cu cinicul situatie,oare aerul va respira?
Continui sa vreau,continui sa nu pot.

2 comentarii:

legislated drowner. spunea...

ma bucur sa vad ca principala mea sursa de inspiratie a revenit.
Da, mi-a fost dor sa citesc ceva scris de tine.
"Capcana adancimii unui abis absolut..este...Eu si tu." imi place foarte mult, dar oare imi place pentru ca...

Supa la plic spunea...

hai,pupa-ma-n cur! ;))
pt ca...nu! :p