miercuri, 22 februarie 2012

O Masca


"Nu-mi plac florile!De ce imi oferi flori?Ai impresia ca acest gest poate defini universul in care traim?Cum ne pot salva niste petale dominant de colorate,dureros de placut mirositoare,inegalabil de gingase?Probabil Ei te-au pus sa faci asta!Ei iti dicteaza soarta mizerabila in care te scalzi!Ei iti dau impresia lumii de altadata!Ei!"
"Ai ridicat o spranceana?Ce nu intelegi?Nu este de ajuns cat de mare iti este amagirea?Mai vrei durere?A inceput sa-ti placa?Sunt aici sa te fac sa-ti doresti sa-mi iei cutitul din mana si sa te tai singur!Te urasc!De ce te-ai nascut?Crezi ca ajuti pe cineva cu ceva stand in viata?Mai bine ofer placere unui perete decat tie!Existenta ta ma duce cu gandul ca ar trebui sa mori!"
Dupa ce m-am linistit,am tras un fum..ce bine daca era ultimul.Dar nu...greseala trebuia cumva platita,iar eu ma abtineam din rasputeri sa nu omor.De parca ar fi fost simplu..Daca nu interveneau Ei,totul mergea ca la carte : ajungeam acolo,il puneam in genunchi,ascuteam lama,ii sorbeam lacrima,zambeam calm vazandu-i transpiratia de pe fata,imi puneam Masca si taiam!Taiam unde vroiam si cat vroiam..Rosu aprins,sangeriu,as putea zice,ar fi dat camerei aleia plina de sobolani o pata de culoare...ar fi fost din propriile-i vene,din propria-i viata.I-as fi taiat si degetele..si-asa erau prea multe.Si cred ca as fi pastrat capul,dupa ce-i scoteam ochii,bineinteles.Opera de arta ar fi reiesit dupa munca mea..dar n-a fost sa fie.
Mai supravietuise o zi..sper ca va fi ultima...
To be continued...

Niciun comentariu: