joi, 23 februarie 2012

O Moarte


"Trebuie sa omor..trebuie sa-l omor!" Nu ma mai puteam gandi decat la culoarea sangelui lui,la pupila-i dilatata,la dintii lui scrasnind de durere,la vena-i zbatandu-se palpabil la tampla.
Fiorul de pe spatele meu incerca din rasputeri sa-mi urce la creier dandu-mi adrenalina de care aveam nevoie.N-am mai stat pe ganduri...Am luat cutitul si am plecat.
"Va putem ajuta cu ceva?""Nu,multumesc,ma descurc."
Daca exista cea mai inchisa nuanta de negru,a mea era.Am luat vopseaua,m-am dus la oglinda,am luat o foarfeca si tubul de vopsea si...
Cand am iesit din casa,cerul se revarsa peste mine.Abisul imi dospea de fericire,intunericul se lasa in ochii mei,pulsu-mi fremata de bucurie...Nasterea e inceputul mortii...adica inceputul Meu!
Am ajuns...eram pregatita.
"Tu esti ? Ai venit?" Era pe saltea...langa sobolani.
"Gata!In sfarsit ti-a sosit clipa!"
"Vrei sa inchizi ochii sau...?"Deodata s-a deschis usa...erau Ei....
"Iar voi?Plecati!E randul Lui sa-l ia!Nu-i pt voi.....Ii apartine Lui!!"
M-am trezit...eram bruneta...
To be continued..

2 comentarii:

be.catalin@gmail.com spunea...

Citeste Fratii Karamazov,Amintiri din casa mortilor,Metamorfoza - kafka,Of mice and men.Vezi 12 angry men,magnolia, mr nobody, the thin red line, se7en, equilibrium, vertigo, rear window, north by northwest, a clockwork orange, martyrs, zerkalo, stalker, spring summer fall winter...spring,12 monkeys,pan's labyrinth,memento,M,network,grand illusion,donnie darko,solaris.

Am venit din cauza picturilor si am ramas pt ce-ai scris.

Supa la plic spunea...

bine ai venit,cu bine sa ramai. :)
Multumesc pt recomandari