sâmbătă, 30 iunie 2012

O laba mentala

Continui sa-mi plang de mila,incercand din rasputeri sa-mi adun gandurile negre presarand amintiri albe.Tot ce am vrut a fost sa nu mai simt,sa nu mai gandesc,sa ma las prada fericirii.Dar nu.
Conditia mea umana e destinata pieirii.Succint,admit,ma complac.Sunt un copac al vietii,cu radacini aeriene,gata de donat oxigen pentru cel care va avea grija de mine.Imi place frica,ma ajuta sa respir.
Contactul uman este desemnat de realitatile vietii,povestite parca de naratorul universal.Ne programam psihologic la trairi si dam dovada de intelegere abisala,dar,de fapt,suntem niste spalaturi pe creier ale sistemului.
Atat de mult as vrea sa intelegi ce scriu.Si stiu ca o faci,doar de-aia nu esti orice muritor de rand.Te-ai gandit vreodata ca tot ce poti face este sa intelegi sa citesti printre randuri?Stii ce inseamna sa citesti printre randuri?
Ma inclin acum tuturor celor care si-au depasit limitele si au o personalitate bine definita.
Corelatii,desfasurari in forta,matineuri,dimineti prabusite.Copilul din mine isi doreste sa auda gandurile frumoase din capul tau..de ce nu-i faci pe plac?
Avem posibilitatea dumnezeiasca de a alege..pur si simplu.Tu..ce alegi?
Imi place..hai sa..avem contactul pretios si inimaginabil.
pam-pam

Niciun comentariu: