marți, 7 februarie 2012

24


De ce numarul asta?de ce nu 7 sau 567?poate pt mine inseamna ceva...inseamna tot.

24,dragii mei,este o data a lunii a 3-a,lunii,nu lumii J) a anului 2004.

24 este data in care universul meu si-a batut joc de mine si mi-a schimbat,fara ca eu sa am habar,firul de ata pe care mergeam.Nu mi-a dat nimic pt echilibru,nu a stat langa mine de fiecare data cand am cazut si acum ma loveste in timp ce merg aproape intr-un picior pe afurisitul asta de fir.Unii ii zic viata.

24 martie 2004-treptele din spatele primariei..hai ca nu era frig.Eram destul de „mica” in gandire si era minunat.Inca tineam de primul meu telefon de atunci,siemens A60 sau 55(daca era 24 tineam minte :p).Aveam parul mai lung,il prindeam in coada.Stele,seara si tu langa mine.Mai stii ce prosti eram?si ce bine era...

N-am cum sa uit ce scria in mesaj : „Nu vreau sa stric tot,dar...”.Stai linistit,nu spun tot.”Dar”-ul ala din mesaj a fost de vina.Mai stii ca m-am dus dupa colt,de rusine sa nu auzi cum imi bate inima,sa citesc mesajul?Apoi s-a petrecut gestul ala stupid in care tu m-ai pupat pe obraz-coltul gurii,eu intorcand capul crezand ca deja vrei sa ma ....Zambesc.

Nu „ne” voi expune public...n-am cum sa fac asta...e ca si cum mi-as vinde sufletul diavolului..desi,pt tine as face-o.

Da...si acum dupa 8 ani?Hm..ce a trecut vremea si tu tot acolo esti.

Si atat ma bucur ca am cunoscut-o...si am simtit-o...Fericirea,ce credeai?datorita tie.TU.

Ne vedem la casa noastra!Pana atunci....respir..multumesc.

„The adjustement bureau”.

Ceva ce rimeaza cu „esc” ;))

Niciun comentariu: